Od 10. do 12. června byla k vidění výstava POD VĚŽÍ u kostela sv. Martina. V neděli byla výstava představena společně s autorským čtením. Produktové fotografie s tématem Čaj a káva vytvořili žáci 2. ročníku (teď už 3. ročníku) oboru Designér v reklamě. Fotografie vznikly v hodinách odborného výcviku, kde si žáci vyzkoušeli tzv. flatlay, stylizované lifestylové, ilustrační nebo produktové fotografie. V současnosti jde o nejefektivnější nástroj pro propagaci produktů na sociálních sítích. Možná vídáte ty načančané fotky na Instagramu, na kterých je všechno vždy tak krásně seřazené a věci na nich mají smysl, cit a barvy. Jsou foceny seshora, aby byly jaksi ve „flat“ pozici, tedy v rovné ploše. Aby se do fotky všechny předměty vešly, je lepší fotit z větší výšky. Tak je to právě flatlay.
Děkuji vedení školy za možnost připravit tuto výstavu, poděkování patří i spolku FŠEM za skvělou organizaci a navázání spolupráce.